tisdag 23 februari 2010


Idag är det en sådan dag, du vet när det inte riktigt känns så bra som det brukar. Jag har ingen matlåda med mig och inga pengar har jag heller. Det är ju tur att det finns frukt på jobbet så jag klarar mig.
Vintern håller i sig, det tar liksom inte slut på eländet. Jag går ju till och från tåget på dagarna vilket tar ca 25 minuter vardera och det är så himla kallt. Tåget har faktiskt gått i tid (i stort sett) så det kan jag absolut inte klaga över. Fungerar vad jag kan förstå bättre än i Stockholm.
I morgon, den 24 februari, skulle jag åka till Stockholm för att vara med på avdelningsmöte (ST) men tåget jag skulle och upp med och det jag skulle åka tillbaka ner med den 25 är inställda. Jag har försökt kontakta SJ på telefon men inte fått något svar så nu har jag skickat ett meddelande via e-post så vi får se om det kommer något förslag på hur jag ska göra för att ta mig till Stockholm eller om jag helt enkelt får strunta i att åka. Ja, vad ska man säga – tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar