fredag 12 mars 2010

Fredagsmys

Äntligen är det fredag och då är det fredagsmys med tacos som står på schemat. Detta har blivit något av en tradition för oss och skulle det vara så att någon i familjen är borta en fredag så blir det fullkomlig panik – vad gör vi med fredagsmyset?! Åtgärdsförslag måste snabbt upprättas! Ja, det gäller att ha viktiga saker att engagera sig för…
Helgen kommer förmodligen att fyllas av renovering av vardagsrum och optimist som jag är så hoppas jag självklart att vi ska bli klara den här helgen men realisten säger att det lär ta minst en helg till. Största anledningen till att jag är angelägen att få ordning på nedervåningen är den som syns på första bilden under rubriken ”Söndagsstök hos familjen” – precis, behöver jag säga mer?

1 kommentar:

  1. Jag vet inte, jag har börjat gilla att ha tvättvindan i sovrummet och tycker nog att vi ska flytta med den upp i sovrummet på övervåningen när vi får färdigt där uppe. Vi kan ju prata mer om det över tacosen i kväll.

    SvaraRadera