lördag 10 december 2011

Uppvisning, konståkning

Alde har gått på konståkning denna termin och som avslutning har alla grupper i klubben en terminsavlutning där alla grupperna får visa upp vad de har lärt sig under terminen. De var så himla duktiga. Nybörjargruppen (4-5 åringar) är ju bara så söt, barnen går snarare än åker på sina skridskor och det går i ett otroligt långsamt tempo. De äldre barnen (tonåringarna) är otroligt duktiga och hjälper helt klart till att sporra de mindre.


IMG_3399_redigerad-1




IMG_3408_redigerad-1




IMG_3431_redigerad-1




IMG_3437_redigerad-1



Tapetsering och målning är nu klart i Aldes blivande rum - inte så tokigt om jag får säga det själv (så var det ju jag som tapetserade rummet -rätt bra gjort för en höggravid kvinna).


IMG_3522_redigerad-1




IMG_3527_redigerad-1

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så kul med konståkningsuppvisning! (jag är en gammal inbiten konståkare och blir så glad varje gång jag påminns utav alla dessa uppvisningar och tävlingar). Fint du tapetserat! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera