söndag 25 december 2011

Storesystrarna

Alde och Nora är mycket stolta över att ha blivit storesystrar. Nora är lite sur dock över att det inte blev en flicka. Vi har problem med att komma överens om vad lillen ska heta. Tobias tycker han ska heta Castor, flickorna tycker Erik och jag är inne på Elis eller Theodor men kan väl också tänka mig Castor.





IMG_3589_redigerad-1


Själv mår jag bra men jag är otroligt slut i kroppen, det verkligen värker i magen och jag har lite svårt att sitta. Mina bröst ska vi inte tala om - hur kan det vara så att det som är helt nödvändigt för att ett barn ska överleva ska behöva göra så fruktansvärt ont hos mamman? Det är ju tur att bebisar är så himla söta så vad står man inte ut med?!


IMG_3584_redigerad-1

1 kommentar:

  1. Så fin han är, fina är ju alla tre barn förstås, men han är ju som nyaste ny. Castor betyder förresten bäver :)
    Plus han som är tvilling med Pollux... och har hamnat på himlen som stjärna. Fast, läckert namn ändå, ifall ni nu väljer just det.
    Skönt att alla mår bra, trots mammaömmet.

    Hälsningar
    Alf-G

    SvaraRadera