måndag 17 maj 2010

40 årsfesten

Jag vill med detta inlägg tacka alla som var med och gjorde min födelsdag till något jag sent ska glömma.
Tack, Kerstin, Kalle, Stefan och Karin (Karin kunde tyvärr inte komma men hon hade en klart bra ursäkt ;-) för presentkortet som kommer att komma till väl användning. Tack Lena, Cilla och Fredrik för det otroligt fina vinet. Tack Agneta och vi har uppfattat vad pengarna ska gå till - jordgubbar och inte vilken sort som helst. Tack Peter, Anita och Tim för de otroligt fina "blomkrukorna". Tack Marcus, Lisa, Alfred och Ellen för de fina kopparna. Tack Hans, Petra, Louise, David och Olof för de otroligt vackra blommorna och paketet med "luktagott saker". Tack Robert och Eva samt Maggan och Bertil för kameraobjektivet, nu kan jag äntligen ta naturbilder - och så kanske man kan se vad det är på dem nu (jag tänker då närmast på mitt försök att ta bild på räven och rovfågeln). Tack Stefan och Yngve för presentkoren. Tack Ove, Katarina, Wille, Nicklas, Maria, Annicka, Victor, Jonathan, Jimmy och Voilett för det fina vinet och presentkortet.
STORT tack till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar