söndag 21 november 2010

Ger lite av mig själv

Jag har varit lite frånvarande på sistone vilket inte enbart kan förklaras av ren slöhet, jag har inte för vana att skriva så ingående om mig själv men känner att jag behöver skriva av mig lite. Innan sommaren fick jag reda på att jag hade cellförändringar vilket inte behöver innebära så mycket men så efter sommaren kom informationen att det var svår cellförändring. I onsdags togs de bort genom sk konisering vilket innebär att de med hjälp av en ståltråd skär bort förändringarna. Jag fick en lokalbedövning som innehöll adrenalin vilket var mycket obehagligt. Det sista som gjordes var att ta ett nytt cellprov och så ska biten de tog bort analyseras och svaret ska komma om ca 3 veckor. Ingreppet gick bra och det kändes inte speciellt mycket efteråt men nu kommer den där väntan igen, väntan på att få svar på cellprovet och oron över vad det kommer att säga.

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt är som det ska! Tänker på dig.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack! Det värmer ska du veta.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera